Noutăţi

TERMEN EXTINS: Cerere de ofertă pentru procurarea serviciilor de contabilitate

TERMEN EXTINS: Cerere de ofertă pentru procurarea serviciilor de contabilitate

Sumar

Institutul pentru Inițiative Rurale (iRi) implementează proiectul „Cetățenii acționează: îmbunătățim transparența și buna guvernare” (în continuare „Cetățenii acționează”) susținut financiar de Uniunea Europeană și People in Need Moldova (PIN).

Proiectul are menirea să crească nivelul de încredere și cooperare între administrații publice locale și grupurile de inițiativă civică locale, dar și să îmbunățească implicarea societății civile în рrосеsеlе participative bugetare la nivel local.

Descrierea poziției

iRi anunță concurs pentru procurarea serviciilor de contabilitate. Persoana selectată va fi responsabilă pentru toate funcțiile financiare și contabile, conform Standardelor Naționale de Contabilitate, legislației fiscale și legislației muncii în vigoare.

Termenul de contractare: 12 luni

Responsabilități specifice
  • Recepționarea, controlul, prelucrarea și evidența documentelor primare
  • Sistematizarea informației și introducerea datelor în sistemul 1C
  • Administrarea și evidența conturilor creditorilor și debitorilor
  • Gestionarea și controlul fluxului de documente contabile
  • Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare în conformitate cu legislația in vigoare
  • Întocmirea, prezentarea și păstrarea rapoartelor financiare per proiect în conformitate cu cerințele donatorilor
  • Efectuarea calculelor şi transferurilor legate de impozite şi taxe, salarii, precum şi alte achitări
  • Oferirea de informații contabile veridice conducătorului, angajaților, auditorilor, precum și altor utilizatori ai datelor contabile
Cerințe privind calificarea

Cerințele de calificare:

  • Studii de licență în contabilitate/finanțe
  • Experiența de muncă dovedită în domeniul financiar al ONG-urilor de cel puțin 3 ani
  • Experiența de lucru în gestionarea fondurilor internaționale și proiectelor finanțate de donatori străini (constituie un avantaj)
  • Experiență în utilizarea programului contabil 1C și a altor softuri contabile relevante
  • Capacitate de a oferi suport și consultanță contabilă și fiscală
  • Atitudine proactivă, profesionalism și respectarea termenelor de predare a rapoartelor și documentației contabile
Dosarul de aplicare

Dosarele de aplicare vor fi transmise prin email la turcan.iri@gmail.com până la 26 octombrie 2024, ora 18:00 și vor conține:

  • CV-ul actualizat
  • Scrisoare de motivare în care se va descrie motivația de a participa în proiect, expertiza și experiența relevantă
  • Oferta financiară (plata solicitată pentru servicii de contabilitate – se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului)

Atenție: Doar persoana selectată va fi contactată pentru a discuta etapa următoare.