Procurări și angajări

Cerere de oferte de prețuri pentru organizarea unei eveniment public „Cetățenii Acționează”

Cerere de oferte de prețuri pentru organizarea unei eveniment public „Cetățenii Acționează”

Institutul pentru Initiative Rurale (iRi) planifică organizarea unui eveniment public „Cetățenii Acționează”.

Achiziția se efectuează în cadrul proiectul „Cetățenii acționează: îmbunătățim transparența și buna guvernare” (în continuare „Cetățenii Acționează”) susținut financiar de Uniunea Europeană și People in Need Moldova (PIN).

Proiectul are menirea să crească nivelul de încredere și cooperare între administrații publice locale și grupurile de inițiativă civică locale, dar și să îmbunătățească implicarea societății civile în рrосеsеlе participative bugetare la nivel local.

Data organizării evenimentului: 12 august 2025
Locația: mun. Chișinău
Număr de participanți: 45 de persoane

În vederea organizării evenimentului, solicităm oferte de prețuri pentru următoarele servicii:

Nr. Serviciu Descriere serviciu Unitate Nr. unități Preț per unitate/ TVA inclus Preț per unitate/ TVA 0
1. Chirie sală/spațiu, capacitatea 50 persoane Sală de conferință cu o capacitate de 50-80 persoane, amenajată pentru evenimente publice. Sala să fie echipată cu aer condiționat Per oră 4,5 ore    
2. Chirie echipament de proiecție Proiector și ecran de proiecție Per oră 4,5 ore)    
3. Chirie echipament de sonorizare Echipament de sonorizare și microfoane mobile Per eveniment 2-3 unități    
4. Pauză de cafea 45 persoane 2 pauze de cafea. Meniul pauzelor să includă cafea naturală, ceai în asortiment, fructe de sezon, frișcă, zahăr, 2-3 gustări dulci și sărate Per persoană 90 participanți    
5. Prânz de tip fourchette 45 persoane. Vă rugăm să prezentați meniul anexat Per persoană 45 persoane    
6. Apă plată Apa plată (sticle) cu volum de 0.5 l Sticle 50 unități    

Vă rugăm să prezentați oferta după modelul de mai sus sau unul similar.

NOTĂ: În cadrul concursului sunt eligibile să participe companii care prestează servicii de alimentație publică și dețin licență și certificare relevantă.

iRi își rezervă dreptul să modifice cantitatea și specificațiile serviciilor sus-menționate. Numărul final de participanți și volumul serviciilor vor fi comunicate cu 2-3 zile înainte de eveniment.

Oferta trebuie să mai includă:

  • Meniul detaliat pentru toate mesele propuse (prânz și pauze de cafea)
  • Descrierea sau prezentarea generală a locației propuse pentru organizarea evenimentului. Descrierea va include date și informații generale despre locație și fotografii ale sălilor de conferință. În cazul în care, există o pagină web unde este prezentată locația vă rugăm să indicați linkul
  • Copia licenței/Certificatul de înregistrare a companiei
  • Datele de contact ale companiei
  • Persoana de contact

Criterii de selecție a ofertantului:

  1. Oferta corespundere cerințelor cererii de oferte
  2. Raportul preț-calitate

Data limită de prezentare a ofertelor: 23 iunie 2025.

Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail: e.turcan@iri.md

Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE:
Elena Țurcan :: Institutul pentru Inițiative Rurale (iRi)
Email: e.turcan@iri.md